Fleur
De ontspanningsmassages van Tessa zijn heel fijn en kan ik iedereen aanraden. Ze neemt van tevoren echt de tijd voor je om in gesprek te gaan welke plekken van je lichaam meer aandacht verdienen. Naderhand is er tijd om even bij te komen met een goed glas water en kletsen we vaak nog even na.
